Merhaba arkadaslar bebegim anne sütü alıyo sadece bugün 6. Gün oldi kakasını yapamıyo gaz problemimiz vardi surekli masajlarla gaz problemini cozduk ama kaka yapamıyor probiyotik damla da kullanıyorum pazartesiye kadar gecmezse doktora gidicem ne yapacagimi sasirdim 😭😭😭