Aysenurse Emzirmeyi 6 ay once kestim .göğsümden hala sut geliyor. ara ara göğsümde dolgunluk hissediyorum bazen damlıyor bir damla sıkıyorum bikac damla geliyor.6 ay oldu keseli endiseleniyorum başına böyle bisey gelen varmi
ZeynepNurten Aysenurse benim oğlumda öyle olmuştu tam iki sene boyunca ger göğsümü sıkışımda süt geldi
Aysenurse Bebegimm1 sizinde damliyor mu arada dolgunluk hissi olunca damliyor arada bi damla ancak :(
Aysenurse Ayslbella kadin doguma randevu aldm bi ay sonraya verdi bakalim inşallah dediğiniz gibidir. Az once sut geldi bi damla atletimde hissettim kafama taktim iyice
Aysenurse ZeynepNurten doktora gittiniz mi acaba ben endiselenmeye basladim randevu aldm bakalim bisi deildir umarim
Ayslbella Aysenurse daha dün ablamlarla bu konu hakkında konuştuk 3de bir yıl sonra bile süt geldiğini söyledi merak etmeyin
Bebegimm1 Aysenurse yok sadece sıktigimda cikiyor genelde sıkmiyorum gelmesin diye ama kontrol ederken habire geliyor
SelimeliS Aysenurse benimde 6 ay oldu keseli ama ne dolgunluk hissediyorum nede gogsumden süt damlıyor. Bir kac ay oncesine kadar sıktığımda bi damla geliyordu artık yapmıyorum. Belki normal bi durumdur ama doktora danışmanızda fayda var
Aysenurse SelimeliS anladim tesekkur ederim doktora gideceğim belki gecer diye bekliyordm ama bugun yine damladi ve dolgunluk hissi var gecmiyor:(
Mrs_Mert Aysenurse 7 ay oldu keseli. Damlama olmuyo ama dolgunluk hissi var ve sıktığımda sıvı akıyo. Başka bi sebeple kadın doğuma gittiğimde kan değerlerimde süt hormonu yüksek çıktı. 3 ay sonra tekrar gel bakalım bitmezse müdahale ederiz dedi. Sanırım ilaçla kesiliyor. 1 ay sonra tekrar gideceğim
Aysenurse Mrs_Mert anladim bende randevu aldim önümüzde ki aya verdi gidicem kan tahlili ni adetli iken mi verdiniz
Mrs_Mert Aysenurse evet ama tesadüftü benimki. 3 ay adet olmadım randevu aldım. Randevu günü geldiğinde adetliydim