Actombo AlEs ben 5 numara kullanıyorum şuan. Gayet memnunum. Oğlum 12 kg civarı. Sızdırma vs çok beklerse yapıyor. Denemenizi tavsiye ederim. 30 lu paketi 50 tl ye alıyorum şuan.