Hlalg kaş herkese aldırılmaz bazılarının eli kaşı küstürür. yıllar önce manikürcümüzün birine aldırmıştım kalınca kaşlarımı, 6 7 ay çıkmadı üremedi resmen kaşım hep seyrek seyrek hasta gibi :/
Başka bir manikürcü aldı aylar sonra kaşımı, 10 gün içinde eski haline döndü bayağı toparlanıp gürleşmişti o günden sonra anladım elin ne kadar önemli oldugunu.
Yıllardır da kendim alıyorum severek