Kesinlike evde olmasına karşıyım. Bebeğin daha çok küçük. Ben 14 günlükken iyi bir çocuk cerrahisi bulup yaptırmıştım. İlk 30 gün sünnetlerde anestezisiz yapıldığı için yanlış söylemeyim 1500 civarı vermiştim. 1,5 yıl önce. Ama anestezili fiyatlar biraz daha fazlaydı. Lütfen hastanede bir hekime yaptırmanızı öneririm.