Merhaba arkadaşlar;
5 ayı bitirdi bebeğim.. Gece uykusuna yatacağı zaman odaya geçtiğimizde beslenmemek ve uyumamak için resmen direniyor, ağlama krizine giriyor. 5 aydır hep aynı rutini uyguluyorum. Duş, masaj ardından emme ve emerken zaten uykuya dalıyordu. Fakat şimdi tam bir kabusa dönüstü gece uykusu . Zor uyutuyorum. Bu durumda olup tavsiye verebilecek olan var miiiiiiii