Tuba-21 https://imgyukle.com/i/EjlZB0 Kızlar bu neden olur ya kafayı yemek üzereyim. Çay kaşığı ucuyla yoğurt biraz da portakalı yaladı sadece yaladı yani ısırmadı yutmadı. 6 ayı geçtik ek gıdaya başladık. Bunlardan biri dokunmuş olabilir mi
Gmomboys Tuba-21 süt ürünlerine alerjisi olabilir bir çok bebek gibi.ben de verince heryeri egzama oluyor.verdikten en az 2-3saat sonra çıkarmış.portakal zaten yaparsa pişik yapar diye biliyorum
YgmrDru Tuba-21 muhtemelen yoğurt alerji yaptı süt ürünlerini erteleyin sebze tadımına devam edin bence 10gün sonra tekrar deneyin yoğurt olmazsa inş geçmiş olur 🙏🏼
Tuba-21 deniz-95 evet öyle yapıcam. Tek tek bi gün yoğurdu bi gün portakalı deneyip aralarında 3 4 gün bırakıcam ama çok canım sıkıldı
Tuba-21 Zaten kuru bi cilde sahip. Losyonu ve yağı var özel. Yağından sürdüm ama yaramadı. Çok moralim bozuldu ya
Tuba-21 Gmomboys sür alerjisi testi yapıldı ama kandan. Bişey çıkmamıştı aslında ama yinede yapar mı doktor belli olmaz demişti. Kafayı yicem şimdi hangisi dokundu diye
minikyavrumm Tuba-21 portakal için 1 yaşından önce vermeyin diyolar asidik özelliğinden dolayı heralde
Hlina Tuba-21 yedirdiginiz bisey Alerji yapmis doktorunuzla danisin test yapar buyuk ihtimalle ve o gidayi vermeyin 1 hafta sonra tekrar deneyin
Efuli6161 Bu kızarıklıklar geçince ikisini tek tek deneyip farklı günlerde verin hangisine alerjisi olduğunu anlarsınız..
Efuli6161 Efuli6161 yok sanmıyorum,ılık bir duş aldırıp bephantol yada ne nemlendirici kullanıyorsanız onunla güzelce nemlendirin yarına solarlar..
Tuba-21 HonKiPonKiDoNiNo gerçekten mi sadece yaladı ama 1 2 kere o da yapar mı bu kadar ya karnı komplee
Lidya-t Portakalı bir daha deneme o aylarda dokunuyor her türlü yalatmadan olmaz bu da genel olarak portakal verme diye yazdım
HonKiPonKiDoNiNo Tuba-21 Portakal cok asidik cunku.. Benim kizim 9 aylikti ilk kez dolven icmisti hastaydi bu sekilde olmustu.. Suan 26 aylik yeni yeni basladi yemeye.