Deletedmom_58 Yaklaşık 20 gün öncesinde covit geçirdik ve o süreçten itibaren halen başım felaket dönüyor kızlar var mı ayni şekilde olan yoksa hamile olabilir miyim diye düşünmüyo değilim ama kızım çok küçük iki aylık daha 😔
Balkupum2505 Deletedmom_58 ocak 17de pozitiftim yorgunluk hâlâ devam ediyo mutfaktan yatak odasina giderken yoruluyorum 😫
Deletedmom_58 deniz-95 o ilacı bitireli baya oldu ve ne kadar kullanacağımı doktorum söylemedi açıkçası
deniz-95 Deletedmom_58 3 ay kullanılıyor. Pazartesi bi sağlık ocağına gidip kan değerlerinizi baktırın.
Deletedmom_58 deniz-95 cuma günü bebeğimi hastaneye götürücez o zaman vereyim inşallah sağlıkocağı evimize çok uzak tek başıma da cikamayabilirim bu durumda