Merhaba 7 aylik oglum var dogdugunda ilk 2 ay mama +anne sutu veriyordum sonra sutum yeterli gelince bırakmıştık simdide sutum azalti ek gida da. aliyor ama doymuyor mama aliyorum aptamil bebelac falan yemiyor daha doğrusu biberon tutmuyor acmiyor agzini ne yapacağımı sastim