Senemmm11 Kızlar iyi geceler. Evden çalışmak istiyorum ama bulamadım yani öyle paketleme vs değil de işte evden çağrı merkezi ne biliyim bu tarz işler oluyor ya çocukla yapabileceğim yapan yapabilen önerecek olan herkesi posta bekliyoruuummmm
deniz-95 Senemmm11 şu an birçok çağrı merkezi evden hizmet veriyor. Bulunduğunuz ildeki çağrı merkezlerine başvuru yapın bence.
Senemmm11 deniz-95 internetten bakıyorum aslında ama hep tecrübeli aranıyor ya ben hiç yapmadım satış temsilciliği falan yaptım da telefonda hiç yapmadım
deniz-95 Senemmm11 ya evde çalışmak güzel bende homeoffice çalışıyorum çağrı merkezinde. Bence yapılabilir bir meslek. Hele ev koşullarında gerçekten iyi.
Senemmm11 Lavad birkaç ilanına baktım ama tecrübeli yazıyor ya. Yinede başvuru yapiyim o zaman ararlar inşallah
Senemmm11 deniz-95 evet bende ev koşullarında olması daha iyi olur diye istiyorum. Çünkü bakıcı fiyatları almış başını gitmiş dışarda çalışsam aldığım komple bakıcıya gidecek o yüzden evden iş şart oldu