Skrn42 canım ben 4 aydır doğum yapmisim kullanıyorum çok da memnunum masaj ayarı da var süt sağma ayarı da var. Ki benim göğüs uçlarım hiç yok hep yara bereydi.ona rağmen süt sağdı göğüs ucu olan bayanlarda daha da sağar ben çok mennunum valla ilk çocuğum o yüzden eğer kullanmasaydim sana gönderirdim .birde ben Eylül’de 120 TL’ye aldım o ne fiyat be . Aman Allahım alınmıyor hiç bir şey ya