Kızım 3 aylık bu zamana kadar sleepy ve jenny willy kullandım. Biri çok sert geldi bana pek beğenmedim. Sleepy de nedense kızımda kızarıklık yaptı. Yeni formunu beğenmeyenleri de duyuyorum ben de cok beğenmiyorum açıkçası. Baby turco denemeyi düşünüyorum. Önerilere de açığım hesapli güzel bir marka arıyorum.