Duygusuz Grininyuztonu acıkma degil de alışkanlık aslında keske bıraksa gece beslenmesini. Artık uykusuzluktan mahvoldum. Su vermeyi ayagımda sallamayınfalna denedim ama yok emmeden durmuyor cok aglıyor. Büyük oglum da böyleydi emzirme bitince rahat etmiştim
Alabilgic3434 Grininyuztonu aynen öyle halbuki hadisi Şerif bile var açlıkta sağlık vardır diye biz aman yesin morundayız