Khani yani önceki postunu falan okudumda meme ucuna pişik kremi sürüp bebeği emzirmişsin falan, kaç yaşındasın merak ettim. İlk bebekte hadi hepimiz tecrübesiziz ama lütfen çocuğun düştüğünde buraya yazmakla vakit kaybetme. Hatta doktorunun cevap yazmasını da bekleme belki 10 saat sonra görücek Allah korusun çocuğa olan olur yetişemezsin.Bide bir aylık bebek nasıl düştü direk acile git bu tarz durumlarda, bir daha yaşamazsınız tabi inşallah