Asyakus123 şimdi internetten baktım da belirtiler bunlarmiş
Bunlar sırasıyla; 24 saatten uzun 38 derecenin üzerinde dirençli ateşin varlığı, göğüs ağrısı, öksürük, solunum sıkıntısı, baş ağrısı, bilinç durumunda değişiklik, konvulzyon, kaşıntı, kızarıklık, çilek dili, kollar ve bacaklarda şişlik, ciltte soyulma, gözlerde kızarıklık, kas ağrıları, bulantı, kusma, ishal, karın ağrısı gibi mide bağırsak sistemi ile ilgili bulgular, vücutta döküntülerin olması, tansiyon düşüklüğü ve dolaşım bozukluğudur.