Kkizilay2 Arkadaşlar 45 günlük bebeğim var, bi kaç gündür sütüm çok azalmaya başladı, göğüslerim artık şişmiyor, kesilecek diye korkuyorum napabilirim
EmirKaanBatuHan Kkizilay2 15 günlükten beri göğüslerim yumuşak ilk çok korkmuştum sütüm bitti diye hızlı yumuşaması normal değildi çünkü ilk ay iyi kilo alınca demekki dedim yetiyor şuan 48 günlük oğlum hala göğüslerim taş gibi olmuyor ama sütüm var bence sizde sertliğine aldanmayın yağlı ve doyurucu süt yumuşak göğüste olurmuş instagramda emzirme destek timi diye bi sayfa var oradaki yazıları okumanızı tavsiye ederim
Waffle Kkizilay2 kesilecek diye korkmayın. Sonuçta bebek büyüdükçe da h çok emiyor ve dolma süresi uzayabilir. Ayriyeten meme terbiye oluyor zamanla öyle taş gibi sismiyor. Sen bol şu iç . Yenene dikkat et hiç bir şey olmaz inşallah 😊
Tazeanne32 Kkizilay2 benim bebeğim de 23 günlük hala Doğum kilosunun 100 g altındayız 1 haftadır mama ile destekliyorum ve aynen göğüslerim sizin gibi yumuşak sütüm maalesef yetmiyor çok üzülüyorum bu duruma sadece anne sütü vermek istiyorum ne yapacağım şaşırdım 😢😢😢
Derinbebis nightingaleyan Kkizilay2 Tazeanne32 Kızlar bir emzirme uzmanı memede asla süt bitmez demişti biz 2 ay 10 günlük olduk hiç göğsümün sertleştiği olmuyo meme aşığıyız çünkü 🤪 sürekli emiyor sürekli geliyor asla sütüm yetmiyo mama demeyin bol bol emzirin 🥰
Lavanta35_ 5 yemek kaşığı kuru dutu 2.5 su bardağı suda 10dk kısık ateşte kaynat ılık bir şekilde taneleriyle birlikte hepsini tüket.. Moralini yüksek tut bol su tüket sağlıklı beslen ve uyumaya çalış😍
Kkizilay2 Lavanta35_ aslında uykum ve morelim iyi ama sadece az acıkıyorum ondan olabilir mi, tarifinizi de dencem
Kkizilay2 EmirKaanBatuHan ama sütüm önceden çok akıyordu şimdi akmıyor hiç, İnşaAllah öyledir çok üzülürüm sütüm yetmezse 😔 sayfayı takip edicem teşekkür ederim
nightingaleyan Yaaa benim de 37 günlük göğüslerim şişer Demir gibi olurdu son bir kaç gündür çok yumuşak sütüm azaldı sanırım 😓😓
Waffle nightingaleyan onu bence gözle görerek anlamak mümkün değil. Bende de oluyir bu çok doluyor bir bakıyorum yumuşak kalıyor. Bu tamamen gogusle alakalı bence. Bunları düşünüp stres olmayın bence. Bol bol emzirin. Suyu arttırın yeşillik yiyin ve beslemeye dikkat edin. 😊
NurdaN siz göğüsün sönmesine bakmayın. Bi 40 45 gün öyle taş gibi olur ondan sonra artık çok fazla sertleşmez ama bu demek değildir memede süt yok emzirmeye devam edin lütfen
Kkizilay2 NurdaN evet emzirmeye devam ediyorum ama şişkinlik gidince süt azaldı sandım, gidip mama aldıracaktım nerdeyse, buna çok sevindim
Waffle Kkizilay2 sebze meyve protein ağırlıklı yersen hem senin için hem de sütun için çok iyi olur. Çok yemekle sut oranı artmıyor besleyici özelliği fazla yiyeceklerle artıyor. Süt yumurta baklagiller mevsim meyve sebzesi 😊
nilmur0 Lavanta35_ teşekkür ederim eşime aldırdım sadece bugün içtim ben ölçümü çok yaptım biraz. Ancak sütüm arttı bilmiyorum psikolojik mi ama normal de kızıma Meme artı mama veriyorduk bu sabah mama verdim başka da yok hep beni emip uykuya dalıyor. Umarım sütüm yetiyordur aç olsa uyumazdı dimi zaten. Ama göğüslerim doldu buna Emin’im sayeniz de teşekkürler 🤗🤗🤗🤗🤗❤️❤️
Lavanta35_ nilmur0 tüylerim diken diken oldu okadar çok sevindim ki anlatamam çok şükür amacımda buydu zaten kendim fayda görünce başka annelerede faydam dokunsa ya onlarda eminimki benim gibi hissediyordur dedim ve okadar heycanla açtımki o postu çok şükür ilk güzel haberimi aldım♥️♥️ Hiç aksatmayın lütfen hergün için ve hep sütünüze inanın ♥️♥️ 💃🏻💃🏻 YAŞASIN SÜT DOLU MEMELERRR 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻♥️♥️♥️🤣🤣🤣
nilmur0 Lavanta35_ 😂😂yaşasın valla. Aynen ben çok inandım hep dedim gelecek çoğalacak bi de humana çay içiyorum. Çok şükür bakalım gece nasıl olacak şimdi emdi uyuyor yarım saattir. Sayeniz de ben de çok mutluyum 😍
Lavanta35_ nilmur0 bol suda iç ♥️ ya normalinde verdiğim ölçünün hepsini içiyorum ben 1 günde yani 2.5 su bardağı ama bünye meselesi tabi belki sana daha fazlası yarıcak belki daha azı sadece dikkat et çook dolarsa sağ muhakak allah korusun birde mastit olma