Sabır taşı sürdüm her ne kadar uygun bulmasam da…2 yaşında kestim.çok bunalmıştım emzik olmuştum.öncesinde (aylar öncesinden hatta) hep konuştum sen büyüdükçe sütümün tadı acılaşacak vs diye. Azaltarak da denedim ama olmadı.hemen iğrenç dedi çıktı. Tabi 3-4 gin meme diye ağladı ama hiç açıp emmeye yeltenmedi