Bebegim beni seviyor mu anlayamıyorum,13 aylık babasına,babaannesine,anneannesine tepkisi çok farklı, benimle hic oyle değil.Kalabalikta beni gözü hic görmüyor.Bu güvenli bağlanmadan dolayı mı böyle.Onlara düşkün olması mesele değil, istiyorum ki kızımla anneligimden gelen bir özel bagimin olduğunu hissedebileyim,kizimdan bu tepkileri farkedebileyim ama onun tek yaptığı beni ısırmak.