4ekimannesi her bebek farklıdır benim oğlumda o kilolardaydı hiç bi doktora demedi obez kilolu yani doğum kilosu zaten 4100 falandı mama ile alakalı olduğunu da düşünmüyrm ben bi ara mamayı azalttım ve emzirdim o halde bile kilo aldı ama mamayı bırakamadım iştahlı bi bebekti