4ekimannesi Aycnnnn valla inşallah öyle olur yanı sağlıklı olsun yeterli ama insanlarin lafı sözü bitmiyor
Aycnnnn 4ekimannesi valla banada diyorlar ama umurumda mı değil doktor sağlığı iyi gelişimi güzel dedikten sonra kim ne demiş takmam bence sende takma bunlar hareketlenince normale dönecek sonuçta
Mervexxx 4ekimannesi Bizde 5 aylığız anne sütü ve 2 haftadır ekstra mama takviyesi yapıyorum 8.300 kilosu
Ebrar444 4ekimannesi merhaba 8 aylıkken 10 kiloydu şuan 10 aylık 12 kilo gayet sağlıklı diyorlar bebeğime üzülme kimseyide kafana takma bu dönemde 👍🌸
Hulyaaa 4ekimannesi obez olmaz cnm korkma benm kiz 4 aylık 8 kg sadece anne sütü alıyor 😁 üstelik prematüre doğdu . Mama versiyorsan doyurma sürelerini aç yani o şekilde beslenmesi azalır diye düşünüyorum 🥰 tabi en doğru yönlendirmeyi doktorun yapar
4ekimannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm biliyorum fazla olduğunu ama nasıl dikkat edecegimi bilmiyorum valla yani bebeği aç birakamam sonuçta aklım karıştı iyice
Zeyfur38 4ekimannesi kaç cc kaç saatte veriyorsunuz. Sma çok kilo aldırıyor keşke bizimki de içse 😁boyu da uzun masallah verir o kiloyu yürüyünce emekleyince zaten ek gıdaya da başlayınca gider mama azalır
DurununAnnesiiii 4ekimannesi bende sma kullanıyorum cnm doğdugundan beri . Acaba cc olarak mı fazla verdiniz. Asla kıyaslama deyil cnm yanlış anlama benim kızımda 5 ay 10 günlük 7 buçuk civarı kıyafetiyle
Adiyokkitabin 4ekimannesi oyy sifa olsun kuzuya. Canim sma bize yaramadi hic 2 ayda sadece yarim kilo aldik. 11 aylik ve 8 kilo.
Mervexxx 4ekimannesi canım mama sıklıgını azalt biraz istersen yada cc yi düşür. Hareket etmesi de ağırlaşabilir yoksa. Zaten emeklesin yürüsün eritir kilosunu😊
4ekimannesi Pol34 topuk kanına vs bakilmisti birinyuksek çıktı tekrar kontrol edildiğinde iyi çıktı doktarada götürdm dün sorun yok şu an bişey yapamazsın dedi
selambensid 4ekimannesi kuzucum anne sütüyle besleniyorsa sıkıntı yok benim kızım 4 gün sonra bir yaşına girecek ama 8.900 😀😀❤️ Bebekten bebeğe değişiyor ☺️🙏🏻(Maşallah)
turkerg Mama biraz sisiriyor bebekleri malesef. Ama yine de dert etme. Oyle kalmiyolar. Hareketlenince kilo alimlari yavasliyor
4ekimannesi turkerg evet öyle diyolar ama arkadaşımın kızı da hep mama içti zayıf bunyeyle alakalı galiba
Ayssss1 4ekimannesi yanlış anlamayın ama biraz fazla kilosu bebegim 8 aylık 8 kilo ilk 3 ay Doğum kilosuna göre çok hızlı kilo almıştı bende mama kullanıyordum doktorum beslenme aralıgını açmamı istemişti
Aalya 4ekimannesi 18 aylık kızım 11 kg 😅 ama benm kızım ortalamada gidiyor .o ayda sizinki en yüksek kısımda sanırım.doktora götürmediniz mi
4ekimannesi Aalya götürdüm orda bakıldı zaten kilosuna vs şu an bişey yapamazsın dedi büyüyünce felan dedi en hızlı kilo alma donemiymis ama icim rahat etmedi ondaknsormak istedim☺️