Eskici777 Ukraynaya çok üzülüyorum dil din ırk farketmez heleki yavrulara. Ama cidden çok bunaldım, umarım savaş biter. Buralara kadar gelmesinden de korkuyorum. O yuzden dua edelim şimdiden.Yalnız koruyacak olan Allah a dua edelim hep beraber ki yavrularımızı da bizleri de korusun.
Balkizlarim Eskici777 . O yuzden dua edelim şimdiden. Rabbim her zaman hakkımızda hayırlısı olanı versin amiiin ecmain 🌾🤲🌸🌸
Noname21 Eskici777 en son covid ilk çıktığında wuhan da . Taa nerde ki olay ne olacak sanki demiştim ve durum bu. O yuzden savaş konusunda ağzımı açmak istemiyorum nenolur ne olmaz
Annefasulyesi Eskici777 600 km yakınımızda ciddi bir patlama oldu. Ben artık hiç bir olaya şaşırmam. Allahım bütün insanlığı zalimden zulümden korusun ama kızımı düşündükçe bağıra bağıra ağlayasım geliyor.
_bahar_ Eskici777 Allah yardımcıları olsun inşallah bakmaya bile dayanamıyorum gözlerim doliyo bu soğukta çoluk çocuk dışarda ne yer ne içer insanın içi parçalanıyor. İnşallah bir an önce son bulsun böyle seyler yaşanmasın artık 😢
Eskici777 Noname21 Allah büyüktür, covid falan bi şekilde gectı gıttı fakat bu cidden çok büyük bişey Allah muhafaza etsin aklımıza gelip gelebilecek tüm kötü durumlardan hepimizi.
nurelem Noname21 hiç unutmuyorum o günü, hamileydim yemek yiyordum ve o haberi izliyordum eşimde taa nerde buraya gelmez demişti, ve bende öyle deme hiç belli olmaz demiştim belki de hayatım en son normal günüydü, sonrası çok stresli gecti.
Annefasulyesi Eskici777 kendimi eşimi ana babamı geçtim ama kızım çok küçük çok. Allahım korktuğumuza uğratmasın. Masum çocukların yüzü suyu hürmetine herkesin yardımcısı olsun.
Eskici777 _bahar_ Evet ya anne olmadan da cok merhametliydim fakat yıne de anlayamıyormuşum bunu anladım.
Yasemin34 Eskici777 inş uzamaz hemen biter kesin biticek ama çok insan ölmeden daha kötüye gitmeden çözüm bulurlar nerede verecekler o masumların hesaplarını
Lavina Eskici777 bu gidişle bizde iç savaş çıkar insanlar perişan hale geliyor savaş olmasa bile perişan oluyoruz
Eskici777 Lavina Valla ekonomıyı onu bunu gectım artık. Nükleer bişey olmasın da. Allah ferahlık versin ülkemıze
Noname21 nurelem aynen bende hiç unutmuyorum kizim 1 aylik herkes stok yapiyor turkiyede 1 vaka çıktı neredeyse insanlar camasir suyu ile banyo yapoyordu. 27 aylik cocuk sokağa çıkma yasağı stokculuk savaş falan gördü . Allah beterinden saklasın. Esim de markete erzak almak icin gidip 5 6 kutu Nutella alıp dönmüştü ne alaka diyorum ne bileyim ömür boyu makarna mı yiyeceğiz diyordu
Olric11 Eskici777 Savaşda değiliz ama savaşın etkilerini yansıyor benzin iki günde fırladı yağ fiyatları fırladı Allah sonumuzu hayır etsin
Eskici777 Olric11 Bunlar kasıtlı şeyler, kıtlık olduğuna inandırılacagız yakında. Sürekli oyun, plan, bıktık
nurelem Noname21 bende kolonyaya göndermiştim hiç bı yerde bulamamıştı😀Rabbim daha beterinden korusun inşallah hiç bir şeye olmaz demememek lazım.