Ailemoglum aynen benimkide adet düzensiz yumurtam temel çalışıyo en son rahim filimi çektirdim dr 4 ay ilaç içerde kaliyo 4 ay icind3 hamile kalmazsan gel aşılama yapalım dedi çok şükür 4 ayımda hamile kaldım gerek kalmadı aşılamaya inşallah bundada kalmaz çok geciyo ya adetim bekarkende öyledi allah var vakti zamanı var allah isteyen herkese nasip etsin içinde de tekrar banada nasip etsin inşallah