Ailemoglum aynı zor durumlardan geçtim sıfır uyku anneye düşkünlük aşırı hareketli meraklı üç çocuk derdim tekte kalıcaktım neredeyse herkes ikincisi öyle olmaz diyodu ama inanmıyodum ki öyle de oldu ben kardeş duygusu olsun istediğim iiçin ikinciye 3,5 yaşınd karar verdim şu an 4,5 yaş araları vR küçüğüm 6 aylık büyük okula gidiyo dört gözle bekliyoruz ki gelsin çünkü abisine bakarken gülerken vakit geçiriyo bende tek çocuk iki çocuktan iyidir klişesi tutmadı ikisi bir arada daha iyi yürüyo gemi inşallah hep böyle devam eder yürümeye başlayınca değişir diyorlar çünkü Allahım nolur değişmesin 😹 he uykusuzluksa aynen devam uyuyan bebe yapamıyorum demek 🙈 ama kesinlikle en az 4 yaş olmalı bnm düşüncem çünkü zarar verme kısmını hiç yaşamadık aklı eriyodu belkide krizi iyi yönettik bilemiycem bizim hikayemiz bu