Duruduygu Bende çok kararsız kaldım.Benim doktorumda rota virüsün aşının yan etkilerinden daha tehlikeli olduğunu söyledi.2.ayımızda yaptırmadım.bu ayın 15inde 3.aya giricez karar vermeliyim.Hatta ınstagramdan bir alerji doktoruyla konuştum doktorunuz klinik açıdan yapılmasını uygun görüyorsa gözetim altında yaptırabilirsiniz dedi