bukaga Kızlar selam sünnetten sonra yapısmamız oldu doktor odada actı bi aletle hemen basına gelen oldu mu
Anneyimm2 Sseedda sünnet oldu sonra benim bebegımde içine kaçıyordu ilk zamanlar kolay acildi sonra Cok zorlanmaya basladık doktor geldı boyle olmaz dedi durum kotu olunca pazartesı gunu tekrar sünnet etti 2. Kez sünnet oldu yanı
birmelekannesi2 Anneyimm2 canım kilodan dolayı ıcıne kacma olmamıs mıydı sızın, benım oğlum da kilolu ıcıne kacıyor hep doktor normal dedı elimle bastırınca geri cıkıyor sonra geri ıcerı kacıyor
Anneyimm2 birmelekannesi2 Baska doktor yapısından kilosundan da olabilir dedi ama sünnet eden doktor uc daralması dedı ucu da dışına cıkmayınca kan akışı azalmış morarmıs beyazlamış gibi olmus o yuzden tekrar oldu ucu büzülmüş tü
birmelekannesi2 Anneyimm2 anladım canım yok bızde oyle büzüşme yok ama aklımda bulunsun en azndn oyle bısey görürsem hemen doktora götürürüm