Mihrimahveannesi yagmuryildizmetin şuan gaz sancısından yıkadım rahatlasın diye inşallah rahatlar uyur sancıdan uyuyamıyor kaç saattir 😞 en son çare 🤷🏻♀️
Ezgikaran eminedmrr yagmuryildizmetin canım doktor bize gaz damlası önermedi ileride daha farklı sorunlara yol acıyor diye ama ben her yemekten sonra tane kimyon kaynatıp içiyordum ılık dus ve bebek yagı ile masaj önerdi doktor 3 ay dan sonra bu sorunlar kalmayacak dedi azalmaya basladı bizde sükür 3. Aya girdik ben bazen bez ısıtıp koyuyordum karnına ve beline o da cok iyi geliyor
eminedmrr Gaz damlası kullanıyor musunuz ? Yediğiniz yemeklere kimyon atın yani ben şey düşünüyorum ne yersen ye ne kadar dikkat edersen et gaz oluyo bence , bize gaz damlası çok iyi gelmişti
eminedmrr Ezgikaran İnan geçiyor ama biz bitkisel bir Gaz damlası kullandık sadece rafine zeytinyağından oluşuyordu sonra yavaş yavaş bıraktırdım Allah yardım etsin 😍