tugcedefnehsyn mosimosi iğne yedi tekrar tahlil verdik bakalım inşaşlah temiz çıkar ne yapacağımı şaşırıyorum o kadar dikkat ediyorum yine de enfeksiyon olmuş
tugcedefnehsyn Ezgikaran evet kaka yapmıyor artık gece bez de çişi çekiyor kuru oluyo aslında ama yine de içim rahat etmiyor ya
Ezgikaran tugcedefnehsyn cok hassas da alısmasın 🤣ben öyle yaptıgım için mi bilmiyorum baslarda pişikle mücadele ettik baya sürekli silmekten tabi
tugcedefnehsyn Birinsan benim kızım doğduğundan beri hiç kusmazdı kusmaya başladı kakası da yeşil olmuştu biraz huysuzluk da vardı doktora götürdük röntgen ultrason idrar gaita tahlili verdik idrardan kültür de alınmış orada çıktı aslında çok kesin sonuç vermemiş bebeklerde kaka bulaşma ihtimalinden dolayı ama işte bilemiyorum ne zor iş ya 🤦🏻♀️
Birinsan tugcedefnehsyn Geçmiş olsun 💐 Bizde böyle belirtiler yok bu arada ben altını değiştirirken fanlı ısıtıcımız var onu açıp değiştiriyorum uykusu çok açılmıyor sıcak mayıştırıyor sanırım gece bir kez değiştiriyorum
tugcedefnehsyn Ezgikaran 😂😂 valla ben de değiştirmesem mi diyorum uykusu çok sıkıntılı pişik falan da olmadı şükür ama eşim de değişmen lazım vb diyip duruyo çok biliyosan sen değiştir saat başı dedim 😂
Gmomboys tugcedefnehsyn ben gündğz de gece de çok sık değiştiriyordum.sonra bigün burda bi post açtım hanımlr kibarca saçmalamayın napıyorsunuz dediler😄 bende değiştirmiyorum eger üstüne basına taşıp huzursuz etmiyorsa ellemiyorum gündüz de o kadar sık değiştirmiyorum artık 9aylık bebeğim
smmamons tugcedefnehsyn kaka yapmıyorsa almıyorum uykusunu açmaya gerek yok diye emzirip uykuya devam sabahları daha mutlu oluyor bu şekilde ☺️
BallyavruMM tugcedefnehsyn bı ara geceleri sürekli değistirirdim uykusu falanda kaçıyordu. Artık gece 11-12 gibi degistiriyorum sabah 8 e kadar 🙄🙄
Aselimmm3434 tugcedefnehsyn kaka yapmadığı sürece açmayın bence bebekler kendi cişlerinden enfeksiyon kapmaz gece uykusuna geçmeden değişin sabahları geç saatlere kadar uyumuyorlar uyandığı zamn ilk işiniz bezini açmak olur
herseySeninleguzel11 tugcedefnehsyn Geceleri kendiniz mı uyandiriyorsunuz emzirmek için?öyleyse daha uyanmadan hemen altını açın ve emzirin uykusu açılmaz,mümkünse emzirmeden önce altını almayı çalışın.
Irmakprensesinannesi tugcedefnehsyn asla gece altını değiştirmem sabah a kdr aynı bezle sadece ilk 40 gün degsitirdim o kdr şuan 7 ay 1 günlük hiç değiştirmiyor sabh 7 8 gibi degistirym akşam 9 da değiştiriyorum en son 10 da uyumuş oluyor
Irmakprensesinannesi tugcedefnehsyn anca kaka yaptıysa degistireim gece zatn nadir kaka yapar dün mesela yaptı kaka gece 1:30 tu altını ister istemez degistirdim ama bidaha sabah Kadar degsitirmedim
Anneko Ezgikaran yaa biran evvel 3. 4. Ay gelsin diyorum artık ne sorunlar varsa bu aylarda çözülüyor sanırım 🙄
Ceza_45_88 Kızım 6 aylık ben hiç gece değiştirmedim gece kaka yaptıysa o hariçte zaten fark ettim de uyurken fazla yapmıyor gün içinde daha çok yapıyor ama enfeksiyon varsa orayı sürekli temiz tutman lazım ve tavsiyem pamuk ve ılık suyla silmen ☺️
Zlm tugcedefnehsyn bence kalabilir yinede siz bilirsiniz tabi ama deliksiz bir uyku onlar için daha sağlıklı pişik önleyici sürün gece yatmadan bağlayın sabaha kadar dursun
Nursemommm tugcedefnehsyn ilk aşamada az emzir altını al sonra gene emzir ya da bez değisiminde emzik alıyorsa ver ben öyle yapardım.geceleri altini acmazdim ama acarsamda yontemim buydu