zgeayaz Avent yenı dogan biberon kullanıyorum ama oda akışkan bı sekılde gıdıyo bebegımın bogazına kaçıyor
Anneko zgeayaz avent biberon yüzünden bebeğim kaç ke boğulma tehlikesi atlattı ve aşırı gaz oluyordu Dr. Browns kullanıyorum şuan gazı hala var ama akışı çok iyi
Rezenecayi zgeayaz lansinoh kullanıyorum ısrarlara dayanamadım avent aldım dediğiniz gibi 2 dk da sildi süpürdü biberonu sonra memeyi beğenmiyor. Ve aventte ağız yapısı meme gibi değil. Lamsinohta ağzını memedeki gibi kocaman açıyor.