Haticeneva-1 Güzel anneler kızım 12 aylık, her altını değiştiğimde bacağının kenarını tırnağıyla çiziyor, basına gelen var mı, yara oluyor tırnak izinden
Elizan-Evimizin-Cicegi- Haticeneva-1 benim bebeğim de öyle bacaklarını hep kanatiyor dijtira götürdün atopik cild dedi coj kuru okdugu için öyle yapiyormus mustela stolipia önerdi birde mustelanin bebek şampuanıni önerdi bende kullanıyorum şuan iyi geliyor dalın şampuan kozmetiğe gifiyormuzy o yüzden bebeklere iyi gelmiyormus daha çok cildi kurutuyormus
Littlebird Haticeneva-1 kızımın cildi kuru ben ona bağlıyorum nemlendirici bebek losyonu sürüyorum banyodan banyoya biraz rahatlatıyor sanırım