Eylulada01 Sezeryanla doğum yapali 5 ay oldu korse kullanmak istiyorum. Ayrem korse kullanan ve sonuç alan var mı sarkan göbeğim toparlansin. Önereceğiniz başka marka var mi
Cereninkuzusu3011 Benimde 3 ay oldu doğum yapalı korse kullanmak için gecmi kaldım acaba toparlar mi ki artık kullansam ?