Kızım 3 yaş 1 aylık. Bir senedir çok net konuşup derdini anlatabiliyor. Dogdugundan beri sürekli konuştuğum içindir belki de ya da kızımın yapısı öyledir bilemedim. Masal anlatırım şarkı söyleriz oyun oynarız, karşımda büyük biri varmış gibi usanmadan tek tek anlatıyorum her defasında. Artık ben bişeyi yanlış söylediğimde bile uyarıyor. Mesela dün yanlışlıkla kafasını acıttım.anne dikkatli olll. Özür dilerim dee. Diyor 🤣 🤣 bir şeyleri anlaşılmayacak şekilde konuştugunda bile anlamadan gelip,tekrar sorun yada dogrusunu tekrar etmesini sağlayın