Çocukruhlupedagog isimli instagram sayfası var. Orda emzirimeyi sonlandırma eğitimi vardı. Online katıldım. Onun söylediklerine göre bıraktırmayı planlıyorum. Salça sürmek, sabır taşı sürmek gibi yöntemlerin çocuğun hayatında ömür boyu iz bırakacağını söyledi. Meme hiçbir zaman kötü anlatılmayacak. Ondan tiksindirme olmicak. Kade kademe anne hazır olduğunda, başlanabilir. Emzirmeyi zamanlara ayırın diyor. Gündüz gece falan en kolaydan bıraktırın diyor. En zor olanı en son. Çocuk ağlicak isticek normal ağlaması diyor. Onun için bir cenaze merasimi bırakın ağlasın rahatlasın vedalaşsın diyor. Bunlar özetinin özeti tabi. He bu arada meme değil anne kötü olsun diyor. Annenin de kötü olduğu zamanlar olacak. Ben şu an emziremem kahve saatim falan diyebilmeliymişiz. Meme hep iyi kalacak. Memeyi travma yartarak bıraktırmanın ilerde pek çok psikolojik davranış problemi oluyormuş. Pekçok bozukluğun sebebi oymuş falan… kısacası eğitimi öneririm. 3 saat sürüyor. 180 tl ödeme yaptım