İki haftadır dünyayı bana zindan ediyo 2 yaşında tam. Ağlama krizlerine giriyo çok saçma sebeplerden az önce çorabını çıkaramadı diye girdi mesela çıkardım bu seferde giydir diye girdi 1 saate yakın susmuyo kendini yırtıyo yerlere atıyo tekmeliyo o an eline ne geçerse halı oyuncak tabak ısırıyo bırakmıyo kızlar doktora götürsem bişey yapar mı delirmek üzereyim