Beycaamommy biz yetenek atölyesi ile persembe günü görüştül duymususnuz baya iyi bir yer ama sacma birsey oldu kreste hersey konusuldu sınıflar gezildi ögretmenle tanıstık falan en son tekrar danısmaya geldik cocugun yası kac dediler bizde söyleyince yerimiz yok suanda dediler. Ee başta söylesene bir saattir konusuyoruz sınıfları gezdirdin falan. Sonra carsamba arayın tekrar dediler sacmaladılar yani.