Sehhy Bebeğim 31 günlük. Uyanık olduğu saatlerde hep memede kalmak istiyor. Günde 20-25 kez emziriyorum. Tahminen kaçıncı ayda azalır? 😅 Siz ne sıklıkla emziriyorsunuz?
prenses_we_prens_annesii Sehhy ya her defasında gazını alıyor musun peki canım we çıkıyor mu merak konumda bizde 23 günlük olduk
Sehhy prenses_we_prens_annesii biraz arkasını sıvazlıyorum ama her seferinde çıkarmıyor. Her seferinde çıkarması gerekiyormu bilmiyorum açıkcası
prenses_we_prens_annesii Sehhy gerekiyor canım ben geçen post açtım profilimde oku istersen kızım Allah korudu boğuluyordu Yani sende dikkat et demek istedim
barlasmombuse Sehhy Kesinlikle çıkartmak gerekiyor yoksa hem sıkıntı hemde çok ağlıyor. Sırtına pıt pıt vurarak çıkartıyoruz biz, sıvazladığım zaman çıkmıyor🤷🏻♀️
Sehhy prenses_we_prens_annesii yaa teşekkür ederim. Allah korusun hepimizinkini. Siz her seferinde çıkarabiliyor musunuz ?