Ekna evet doktora da gittim, İnternet üzerinden ünlü doktorlara da ulaştım en az 7 doktorun fikrini almışımdır, kan sonuçta korkutucu olmuştu.
Ortak cevapları şu oldu, bu tür canlı aşılarda bağırsak ta kanama olması beklenmeyen bir durum değil. Korkulacak birşey yok. Ben hatta 2. Dozu yaptırma konusunda da kararsız kaldım. Birçok doktor yaptır mutlaka, yaptırmadan 1. Dozu hiçbir etkisi kalmaz dediler. Çok şükür şuan 2 yaşında 🌼