İnternetteki paketleme işlerine pek güvenmeyin derim. Burda parasını kaptıran bir çok anne oldu. Veya bilgileri çalınan.. Sanırım işkurdada paketleme ilanları oluyor öyle duymuştum. Ama internetten baktığımda pek göremedim.. İşkur direk gidip sormak lazım aslında. Bir araştırın isterseniz işkur herzaman güvenilir