Kızlar 40 ma kadar kahverengi akıntı şeklinde geliyordu 43 gün kanama oldu regl gibi 4.5 sürdü bitti kaç gündür gelen eden yok beyaz akıntı geliyor su şimdi hafif kahverengimsi gibi akıntı gelmiş
Normal mi acaba bunlar emziriyorm diye olabilir mi kiminde emziriyor diye kanama bile olmuyormuş kaç ay 🤷♀️ tam terside olabilir mi