Kizlar. Benim sütüm çoktu. Bebegimde alerji yapti. Diyet yaptım gecmedi. Suluydy aşırı kakasi ishal gibi. Her gaz çıkarısinda kakasi geliyorfu tahris oluyordu. Kaka rengi hicbi zaman o anlatilan altin sarisi renkte olmadi. Kahverengi, yesildi. Aşırı gazliydi. Hep kusuyordu. Egzamalari oluyordu. Hazimsizlik, rahatsizlik, huzursuzluk
Ama bebegim kilo aliyordu. 4.ayda emmemeye basladi. Ama o bi dönemdi yani. Bide aşırı gazli oldugu icin ememiyordu, ofkeliydi, mutsuzdu. Annemler zorla mamaya baslatti. Başta günde 1 2 kere mama veriyordum. Suan resmen emmiyor diyebilirim yani mamayla doyuyor. Ve egzamasi gecti, hazimsizligi gecti, kakasi düzeldi.. Cidden sütüm rahatsiz ediyordu cocugu ama hala sütüm var. Tabii emmedigi icin baya azaldi ama inancim var emse gene artar. Ya vicdan yapyorum cocugu sutten kesmis gibi hissediyorum kendimi. Ama etrafimdakiler sütün yaramiyor diyo. Sonucta anne sütü almasi lazim. Simdi emerek doymasi imkansiz mamaya alıştı. Ve doycagi kadar sütümde yok. Ya napim bilmiyorum sizce napim of..suan 5 aylık ilk 3 ay sirf anne sütüydu