o yağ kuyruğuna girenlerin videosunu izledim yerime yatamadım hicbisey daha iyi olmayacak bı önceki günümüzü aricaz gibime geliyo kendim umrumda değil de oğlum için çok üzülüyorum bazen nasıl bı dünyaya getirdim ki onu ne zorluklar gorcek nasıl başa çıkacak diye düşünmeden edemiyorum