Kızlar dun 4.ay asımızı olduk ve bugun kakasının rengı yesıldı ve canlı taze ıp gıbı damar seklınde kanlar vardı. Makat catlagı mı yoksa alerjı mı sızce. Bu durumu yasayan varmı aranızda kızlar. (not:makat catlagımız vardı onceden ama uzun zamandır kan yoktu gectıgını dusunmustum.)