Mihrimahim16 daha hiç ayçiçek yağı kullanmadık ailemde öyle. Kendi zeytinliklerimiz var. Çok şükür yağa hiç para vermiyoruz diyoruz ama o yağı elde edene kadar özellikle babamın canı çıkıyor. Bütün sene masraf yapıyor toprağa. Gübre olmuş kaç para, ilaçlar desen öyle. Hele bu sene tarlada zeytin toplayacak işçi bulamadık. 150 lira bir kişinin yevmiyesi. Ama kaç senedir yağ parası yerinde sayıyordu. Şuan ekstra her şeyde maliyet arttığı için ücreti arttı. Ve biz o kadar masraf yapıp yağından zeytininden kâr edebilmemiz gerekirken işçi parasını satılan yağlarla kapattık. Zarar etmediğimize şükür. Yiyecek yağımız kaldı kâr olarak. Çünkü ilaçlar ithal, gübre ithal.. Götürüsü getirisinden fazla bir hâl aldı tarımın..