Mrvsen doktorunuz sağlık bakanlığı verilerine göre hareket etmiyor sanırım. Bebeklerin ilk 3 ay 500 gr üstü alması ikinci 3 ayda ise en az 200 gr alması beklenir. 3. Aydan sonra kilo alımı yavaslar. Bebek 6. Ayda dogum kilosunu 2 ye katlamıssa gelişimi güzel demektir. Doktorunuza yav he he deyip geçin lütfen. Mama falan da vermeyin tavsiyem.