Merhaba ben 1 ay 4 gun once spinal sezeryan ole dogum yaptim dikislerimi 10 gun sonrasi aldirdim hic bisey yoktu azcik sislik vardi ustunde gecmisti simdi bunca gun sonra bebegimi kucagima bile yatirdigimda aciyor icten ilk gunku gbi sanki dikiisin uzerinde sislik olustu gene dokununca yanar gbi aciyor ve sapsari iltihap gbi vajinal akintim var internetten baktim loşi akintisi vs yaziyor ama basina gelen varmi belimin agrisi hic gecmiyor zaten birde dikis yerimin acisi cikti basima