_Gamze_ Anı kalsın diye post açıyorum 😁 7.5 aylık bebeğim ilk defa emmeden, ayakta sallanmadan, kolda pış pışlanmadan gece uykusuna geçti bu gece.. tabi devamı gelmezse bi önemi yok ama olsun benim için bir ilkti 😅burda kalsın
_Gamze_ Tinymom kısaca uyku işimizi anlatayım 😁uykumuz düzenlidir ama destekle düzenlidir. Mesela gece uykusuna aynı saatlerde geçer ama emerek yada kucakta pışpışla.. ben çalışan anneyim. Annem bakıyor işteyken oğluma.. artık 7.5 aylık oldu kolda pışpışa kol dayanamayınca annem ayağa geçti. Ne zamandır aklımda zaten destekleri bıraktırmak. Bu akşam dedim bi deneyim. Duşunu aldı iyice uykusu da geldi. Ninnisini açtım.. yanına uzandım. Ağladı bşraz söylendi yüzümü mıncırdı felan sonra hafif üzerine eğilip kulağjna pış pış diyerek yatağa pat pat yaptım uyudu 🤓 bakalım ilk ve son olmaz inşallah 🤣
iki_prenses_annesi _Gamze_ bunu hiçbir zaman unutma anne babanın nazarinin değdiği kadar kimsenin değmez canım 🌺 o yüzden ilk sen maşallah de sürekli oku çocuğuna .
Tinymom _Gamze_ inşallah devamı gelir 🌸 demekki uyku eğitimine hazır minik benim bebiş de bu aralar arada kucakta uyuyor asla uyumazdı böyle kademeli şeklinde ve sonra desteği bırakmayı düşünüyorum
_Gamze_ Tinymom inanın bana imkansız gibi geliyor dışarda bebek arabasında uyuduğu hariç desteksiz uyuduğunu hiç bilmem.. umarım yavaş yavaş bırakır destekleri 🙏🏻 Siz de başarırsınız inşallah 🌸♥️
_Gamze_ Tinymom ahaha ben 4. Aydan beri mütemadiyen çıldırıp uyumayı öğreteceğim diyorum da ben de hiç başaramadım 😅😅 bugün ilk defa uyudu işte.. çok uykusu da gelmişti belkş onun da etkisi vardı 😁 tabi anneme uyudu bak ayağı bırakalım diyorjm ben öyle yapamam diyor 🥺zaten annem yine ayağa geçerse ayakta sallanmak ister
EkiminAnnesi _Gamze_ bugüne not düşelim 5ay 8 günlük oğluşumla tadıma başladık 🤗 sevdik seni havuç 🥕😍