Hafsayusra ikiKudurukAnnesi aynen katiliyorum cok guzel yazmissiniz insanin kendinede vakit ayirmasi lazim
otose_san Hafsayusra maddi manevi yetebileceğinizi düşünüyorsa anne ve baba neden delilik olsun. 2 kızım var, kendimizi toparladıktan sonra 3. çocuk isteğimiz var hala 😂
Mommyishome Hafsayusra gençmişsiniz o zaman doğurabilirsinşz bence 🤣 ama gençliğinizi çocuk yaparak geçirmişsiniz, bu açıdan bakarsak bundan sonrasını kendinize ayırsanız o da olur 😄😄
Yusrayezra15- Hafsayusra amin canım inşallah rabbim herkesin evladını bağışlasın yasım genç ilerde belki özlerim bebeklik anlarını ama benim şansım yok artık 🤗doya doya yasamaya calışıyorum suan Allah nasip ederse torun severiz😂😂