Hafsayusra sen bilirsin hayatım ama ilerisi de zor olmaz mı? Mesela bak şimdi bana. 4 kardeşiz. Ben 26 küçüklerim 21 (erkek) , 15 (kız) , 13(kız) yaşındalar. Ailem başka şehirde ve eşim Suriye de. Küçüklerim okuyor. Annem erkek kardeşimi yanıma gönderdi çünkü ikinciye hamileyim ve midem çok bulanıyor. Annem diyor ki, ahh kızım şimdi yanına gelirdim ama okula gidiyorlar baban ilgilenemez kızlarla nasıl geleyim dio. Ben gitsem corona dolu ortalık , geçen gittim kız kardeşim okuldan getirdi dikkat eden biz de Corona olduk. Yani ilerisi hiç iyi olmuyor. Kendi evimiz kredi ödüyoruz daha. Kiralar ateş pahası ailemin olduğu yerde gidemiyorum da kiraya. Onlar 2 şehir uzaklar. Halim çok kötü. Erkek kardeşimi zor tutuyorum sıkıldım diyor ne anlar ki çocuk bakmaktan o da haklı kendince. Annem lazım bana ama o da diğer yavrularını bırakamıyor. Yazık olan büyüklere oluyor. Anne ilgisini mecburen küçüklere veriyor hep 😔 büyüklerine çok üzülürüm bence 5 fazla. Bana göre 2 den sonrası çok zaten. Ben Allah eğer süpriz bir şekilde nasip etmezse 2 de kalacağım. Birbirlerine yeterler bende onlara yeterim. Ne kadar çocuğun olursa o kadar bölünüyorsun. Kafan o kadar dolu oluyor. Aklın hepsinde kalıyor ilerde..