Arkadaslar bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi son uc haftadır nerdeyse dolu dolu çişli bezler alamıyorum doktorada söyledim sütüm var çokda sık emiyor ama çok terliyor 6 ay olmak üzereyiz 15 ocak doğumlu çok sık emen bebek saatli emzirme yok bugün iki kere bez degısımı yaptım ve nerdeyse cok azdı kılo alımını ben hala çözmüş degılım kılosu ıyı dıyorlar her kontrolde ama aylık kac kılo alıyor ben çok takılmazdım ama bugün özellikle çok üzüldüm açmı kalıyor acaba su kaybımı 😢