gulsennnmm bende inanılmaz bi göz ve baş ağrısı vardı halsizlik ateş titreme. Sonradan tat koku gitti ve öksürük başladı. Bebeğim de 7 aylık onda öksürük oldu baya bide burun akıntısı oldu hafif. Bebeğime prospan öksürük şurubu aldım kendim de kullandım şuruptan iki günde geçti ikimizin de. aklınızda bulunsun bitkisel bi surup eczacı önerdi. Bide bebeğime bebek viksi aldik ayaklarina sürdüm iki gece