Kirmiziburun nur-nr_123 valla gümbür gümbür geliyo canım hazırlan cildirtiyo beni 😭ne istekleri bitiyo ne ağlaması 😭
nur-nr_123 2bebelianne__ ayy senin daha 6 ay var ama 24 aylık olunca 18. Ay iyimiş demiştim bn o Zmnlarda başladı bizde
nur-nr_123 minnosum25 anldm cnm havalar biraz iyidr belki biz doğudayız önceden batıdaydık sıcaktı buralar çok soğuk
Medine_28 nur-nr_123 2 buçuk yaşındayız ve inanılmaz hergun huyları değişiyor. Napicam bilmiyorum deliricem artık evde. Biran önce yaz gelse dışarı çıkabilsek. İyice bunaldilad evde 😔
Pembebeyzmavi nur-nr_123 18 aylık kızım şimdiden çıldırlardayız. Çorabını kendi getirip giydirmemi isteyen kız isyan ediyor çorap ayakkabı mont giymicekmiş herşeyimiz bir kriz🤦🏼♀️